Szukaj

Polityka prywatności

Szanowni Państwo,

Środowiskowy Dom Samopomocy w Zabrzu realizuje obowiązki wynikające z obowiązującego od dnia 25.05.2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Informujemy zatem o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, które będą w związku z tym obowiązywać i Państwa uprawnieniach.

Kto jest Administratorem?

Administratorem Państwa danych osobowych jest Środowiskowy Dom Samopomocy w Zabrzu z siedzibą ul. Andersa 34, 41-800 Zabrze, tel. 32 272 36 98, 32 272 35 98 email: sds@sds.zabrze.pl; reprezentowany przez Dyrektora;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest: Michał Drozdowski.

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Środowiskowego Domu Samopomocy w Zabrzu, możliwy jest pod adresem wskazanym do korespondencji: ul. Andersa 34, 41-800 Zabrze lub mailowo iod@sds.zabrze.pl

Jaki jest cel i podstawa przetwarzania danych osobowych?

Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać w celu:

  1. prowadzenia działalności statutowej,
  2. realizacji procesu rekrutacyjnego,
  3. zatrudnienia w Środowiskowym Domu Samopomocy w Zabrzu,
  4. realizacji umów cywilnoprawnych,
  5. prowadzenia działalności finansowej,
  6. realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  7. udostępniania informacji publicznej,
  8. prowadzenia stron na portalach społecznościowych.

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie odpowiednich przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz art. 6 RODO i są niezbędne do wykonania zadań działań, na które wyrazili Państwo zgodę w trakcie ubiegania się o udział w zajęciach organizowanych przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Zabrzu, aplikowali państwo w sprawie zatrudnienia, uczestniczyli w procesie zamówień publicznych lub zawierali umowę cywilnoprawną, bądź zostawiali swoje komentarze na portalach społecznościowych. Jeżeli Państwo wysyłają nam e-mail bądź innymi środkami telekomunikacji elektronicznej np. ePUAP, SEKAP, przetwarzamy Państwa dane w celu kontaktu z Państwem i prowadzenia z Państwem korespondencji, Państwa dane kontaktowe służą nam również do przesyłania istotnych komunikatów. Dane te wraz z samą korespondencją podlegać będą u nas archiwizacji. W przypadku rozmowy telefonicznej prosimy o podanie danych osobowych, tylko wówczas gdy jest to niezbędne do załatwienia sprawy z jaką Państwo do nas dzwonią i tylko w takim celu je przetwarzamy.

Okres przechowywania danych osobowych

Okres przechowywania danych osobowych określają przepisy kancelaryjno-archiwalne w tym jednolity rzeczowy wykaz akt uzgodniony z Archiwum Państwowym.

Ciasteczka

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.

Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone, kiedy zamkniesz przeglądarkę.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Jakie mają Państwo prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania. W zakresie wynikającym z przepisów prawa mogą Państwo żądać ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Przysługuje Państwu także prawo do wycofania wcześniej udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że realizując obowiązek informacyjny, w toku realizacji poszczególnych czynności otrzymają Państwo do zapoznania się szczegółową kartę zawierającą informację dotyczącą postępowania z Państwa danymi osobowymi.

Komu będziemy udostępniać Państwa dane osobowe?

Dane nie będą udostępnione innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków gdzie przepis prawa nakłada na administratora danych osobowych obowiązek udostępnienia przetwarzanych danych osobowych. Dane mogą być jednak przekazywane innym podmiotom wykonującym zadania z pomocy społecznej zlecone przez tutejszy ośrodek.

Czy będzie następować proces przetwarzania danych osobowych w sposób zautomatyzowany i profilowanie?

Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych?

Przysługuje Pani/Panu prawo  dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu  prawo wniesienia skargi oraz prawo wniesienia skargi do organu odpowiedzialnego za kontrolę przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (strona UODO), Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

 

 

Skip to content